Barnefoto fra påskeferien.

Jeg synes barn er så herlige, og det å ta bilder av barn er også veldig gøy. I påsken tilbringte jeg spesielt mye tid med tantebarna mine. Emrik, WIlliam, Saga og Vilja. Sistnevnte tok jeg ikke noe bilder av, da bildene av de tre andre ble tatt da de var på besøk hos meg i Trondheim. Kameraet ble ikke brukt så mye da jeg var på Frøya.

 

Emrik likte godt å være barnemodell. Jeg bare sa hva han skulle gjøre, og der var vi godt i gang.

 


 

Saga, Emrik og William.
William syntes det var mest gøy å lage grimaser. Noe jeg også kan forstå.

 

Les: Barnefoto av mitt fadderbarn
 

 

Jeg fikk også hilse på Victor. Det er sønnen til en venninne av meg som bor på Hitra.

 

 

 

Les: Babyfotografering

 

Foto er og forblir gøy. Selv for en amatørfotograf som meg.

 

#foto #barn #Familie #venner #Påske #fotogram #Amatørfotograf #Frøya #Trondheim #Hverdag #canon #selfie #Blogg #Påskeferie #mamma

-Randi Annette-

2 kommentarer

Siste innlegg