Jeg er skikkelig inspirert.

 

Dette var så gøy og jeg ble skikkelig inspirert. Jeg var nemlig på et fargekurs forrige uke og jeg lærte så utrolig mye. Kjempe kjekke teknikker når det kommer til det å legge inn striper og andre effekter. Og min kjæreste dukkehode, fikk jeg med meg hjem.

 

 


 

Veldig konsentrert her. Hadde 10 minutter på hver teknikk. Det høres kanskje mye ut, men tiden fløy. Jeg er skikkelig inspirert.

 

 

Masse ulike teknikker på en og samme dukke. Vi brukte sterke farger for å se et skikkelig resultat.

 

 

Jeg syntes litt synd på dukken som ble litt sølete i ansiktet. Men, det er ikke det verste. Om en uke, skal jeg på enda et fargekurs. Det gleder jeg meg til. Masse inspirasjon til våren og sommeren. Genialt.

 

Har du en plan for ditt hår til våren eller sommeren?

 

#hår #Mote #Hårfarge #Kurs #Trend #farge #redken #Joico #Trondheim #Frisør #Bilder #Foto #Striper #Highlights #bayalage

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg