NY MOTIVASJON OG RABATTKODE PÅ BLOGGEN

Gjett om jeg ser med nye øyne nå. Og ikke minst er tankegangen litt bedre enn hva den var i dag tidlig. I dag startet jeg dagen med å være umotivert, men på tross av det, lurte jeg meg selv på trening med å kjøre på med mye lettere vekter og med færre reps. Det skulle være nok til å få meg på trening det. Tirsdag ble pakken min sendt, og i kveld når jeg kom hjem, lå den i postkassen. Jeg vil tippe det tok ti sekunder å åpne pakken og ta den på.

 

Dette er et sponset innlegg.

Det skal bli finere og bedre bilder av denne om litt, men jeg måtte bare ta den på med en gang og vise dere.

Den finnes også i flere farger. For å se flere varianter, besøk Brazfit og bruk min rabattkode som gir 15%. Rabattkode, randiae15.

 

For å følge meg og bloggen tettere, følg meg på linkene under.

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggsidehttps://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#Brazfit #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #fit #Treningsblogg #Styrketrening #mars #torsdag

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg