Svar på gårsdagens – Fakta eller aprilsnarr

I går hadde jeg noe helt nytt på bloggen med tanke på aprilsnarr.

 

 

 

4 fakta og / eller aprilsnarr. Du legger igjen en kommentar med f.eks 1,og 2 er fakta, 3 og 4 er aprilsnarr.

 

1. Jeg har brunt belte i kampsporten Ju Jitsu, og neste mål er 1.dan, Som er sort belte.

2. Etter studiene som er neste sommer, har jeg en plan om å prøve å få barn. Jeg ville for mange år siden ha barn før jeg ble 25 år, men når jeg nærmet meg 25 år, følte jeg meg like ung som da jeg var tjue. Så jeg ville heller utsette det til jeg heller ble nærmere 30.

3. Jeg skal trene styrketrening med en av de tøffeste jentene innen dragracing som også har lisensen i Top Methanol-klassen​.

4. Igjennom det nye prosjektet med Cornelis Elander som begynner nå på mandag, skal jeg følge en treningsplan og kostholdsplan med tanke på å konkurrere i en form for fitness. Hvilken gren det blir, får jeg se på selve utviklingen.

 

 

 

Her kommer svarene.

1. Jo, jeg har brunt belte i Ju Jitsu og 1 dan, sort belte, er neste. FAKTA.

2. Det å prøve å få barn hadde jeg en plan om å gjøre det året jeg ble 29 år, eller 30 år. For to til tre år siden så hadde jeg disse tankene, men i og med at det nå vil si at det allerede er neste år, så er ikke det noe jeg tør å tenke på. Det er rart å tenke på at man tror man er så mye eldre og klar for seriøse ting som det å stifte barn om to-tre år.  Det kan jeg jo tenke nå også. Men, nei. Det får bli når det blir.  APRILSNARR.

3. Det stemmer at jeg skulle trene med ei innen dragracing. Det gjorde jeg i går kveld. FAKTA.

4. Jeg begynner med et program med Cornelis Elander på mandag, Det er sant. Men, det er ikke med tanke på  konkurrere. APRILSNARR.

 

 

Ble du lurt i går, eller lurte du noen?

 

#aprilsnarr #April #Hverdag #Lørdag #Helg #Helse #fitness #Familie #venner #Barn #Lureri #Kosthold #Treningsplan #Iformmedcornelis #Hollywood #Norge #Helse #Trondheim

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg