Selvportrett og den anonyme jenta.

I kveld så sitter jeg her å tenker. Jeg lar alt det som har skjedd den siste uken komme. Jeg tenker over hva som har skjedd og hva jeg har vært igjennom. Det er også litt personlige ting som jeg ikke ønsker å gå innpå, men som jeg kjenner har gjort inntrykk. Det er en ting som er sikkert. Man vet ikke hva morgendagen bringer. 

Og bra er det.

 

Når minner og kanskje det som er litt fortrengt kommer opp igjen når jeg snakker om det, føles det ut som jeg er der igjen. Kjenner igjen de vonde følelsene og tenker på hvordan det faktisk var den gangen. Tanker om hvordan det ville vært i dag, dersom det fortsatte, har også kommet fram. De følelsene som gjør at man setter pris på det man har, og hvor man har kommet. Slik er det akkurat nå. Klok av skade. Klok av å ha tatt vanskelige valg, men vunnet fordi man fikk det så mye bedre. 

 

 

#trondheim #Åpen #Følelser #Opplevelse #Selvportrett #Selfie #BIldet #Foto #BIlder #Hår #Mote #Hverdag #Følelser #Blogg #Norge #Åpenhet #Helse

-Randi Annette-
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg