Cornelis Elander og mitt fitness prosjekt.

 

Cornelis Elander er min personlige trener som bor i Beverly Hills og vi skal nå starte et nytt prosjekt sammen.

 

Vi hadde et prosjekt fra november til februar også. Og nå er Cornelis klar for å ha meg med på et nytt prosjekt og ta dette til enda høyre nivå.

 


 

Hva som skjer i løpet av prosjektet blir veldig spennende. Det blir mye i media og ikke minst mye motivasjon for dere også via videoer og bilder som jeg kommer til å dele, så dette blir gøy. Følg meg og gi meg støtte på veien ved å følge meg her på bloggen, og på instagram @Randiae. I løpet av få timer, håper jeg at jeg har mine program klare.

 

Og til dere som synes jeg har en stygg rygg og for mye muskler, bring it. Jeg lar det ikke bite på meg. 

 

Ha en fantastisk kveld videre.

 

 

#iformmedcornelis #Hollywood #elander #Cornelis #Corneliselander #Norge #Kropp #Muskler #Konkurranse #Prosjekt #Fit #Fitness #Foto #bilder #Instagram  #trondheim

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg