JEG VANT KONKURRANSEN TIL 3T TRENINGSSENTER.

I går skjedde det noe helt fantastisk.

Jeg gikk ut ifra klasserommet der jeg hadde jobbet intensivt med matematikk i to timer, og slo på Internett på telefonen for å sjekke om det hadde skjedd noe spennende de siste to timene. Og det kan jeg med sikkerhet si at det hadde. Jeg forsto ikke helt hva som stod i den mailen jeg fikk med det første, så jeg måtte lese den flere ganger. Jeg hadde vunnet en fantastisk pakke med gavekort på PT og et gavekort på massasje. Også tror jeg det var noe mer, men jeg får hentet gaven min på mandag. Dette er jo helt fantastisk. Mitt andre hjem er jo 3T Ilsvika. Jeg trives så godt der, noe som er super viktig for meg når det kommer til det å glede seg til trening.

 

Bildene er tatt på 3t Ilsvika.

 

 

Så nå er det bare å glede seg. Jeg er den som aldri vinner, men i den siste tiden, så har den trenden begynt å snu. Noe jeg liker.

 

Har du en typisk vinnerlykke?

 

For å følge meg og bloggen tettere, følg meg på linkene under.

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg