At adrenalin kan gjøre meg så lykkelig.

Jeg glemmer nesten fra gang til gang hvor utrolig gøy det er å trene kampsport. Det ble adrenalin fra en annen verden. Mye nye og kjekke triks som er greit å ha med seg videre. Ikke at jeg går å håper på at jeg får bruk for det, men det skader aldri å lære nye ting 

 

Klærne på bildet er sponset.

 

Jeg har hørt at mye adrenalin kan ha en negativ effekt på fremgangen på styrketrening. Om det stemmer, vet jeg ikke. Det viktigste for meg er å ha det gøy og utvikle meg. Det er så genialt å lære nye ting og spesielt slike aha opplevelser er utrolig kjekke. Jeg kan klare mye med mine 162 cm og min styrke mot en mann, bare jeg har god teknikk og er presis. Det er latterlig noen ganger hvor lite styrke som trengs, og hvor små marginer noen teknikker har. Det er slike opplevelser som gjør at det blir så gøy.

 

Hvilken treningsform liker du best? Selv er jeg glad i trening som gir meg utfordring. Gjerne styrketrening og par-øvelser som går på konkurranse. Jeg hater å tape, så jeg prøver å gi alt for å vinne.

Alltid.

 

#kampsport #Jujitsu #jj #Trondheim #Fight #Fighter #Trening #Selvforsvar #Treningsklær #Treningsform #Hverdag #Inspirasjon #Adrenalin #Kropp #Onsdag #Styrketrening #lykke #Helse

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Hei. Jeg har kommet helt ut av treningsrutinene mine nå, men for en stund tilbake prøvde jeg ut kickboksing. Anbefaler dette på det sterkeste. Det brant virkelig i musklene i mange dager etter. 🙂
      Sjekk gjerne ut min blogg om interiør jeg driver fra mitt hjem i Holland: homeinholland.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg