Rumpa har godt av å tyne seg.

I går var det min bedre bakdel som fikk gjennomgå på trening.
Bulgarsk utfall med 16 kg i hver hånd. 3 X 6. Før bulgarsk utfall tok jeg knebøy, 4 X 5. Så det svidde skikkelig i lårene, spesielt. Det er i bunn og grunn øvelser som jeg virkelig har et elsk-hat forhold til. Jeg liker ikke å gjøre de, men jeg vet det er gode resultater som bonus. Så da er det egentlig ikke noe å lure på. Det er bare å kjøre på.
 
Tightsen er sponset av Brazfit.
 
video:video20160407100916

Jeg får tilbakemeldinger om at det ser ut som at det er lett. At det ikke er tungt, men med en gang jeg legger ifra meg manualene, da ser man hvor sliten jeg faktisk er. Det er viktig å holde riktig fokus under hele øvelsen, så kan man heller klage og sutre etterpå. For ja, det er forferdelig tungt.

 

I underkant av to timer skal jeg på trening på 3t Ilsvika nok en gang. Da skal jeg være med på Tabata. Det er en time jeg syntes er helt forferdelig, da den er skikkelig tung. Men, igjen så er det slik det blir resultater av. Jeg er og forblir min verste personlige trener. Det er det ingen tvil om.

 

Go hard, or go home.

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Du er flink å pushe deg selv da! Og det er jo kjempebra. Er det tunge som gir resultater ja. Hadde jeg bare hatt tyngre manualer hjemme, hehe ;-P men går jo fortsatt ann å gjøre øvelsen da (:

    2. Du er flink å pushe deg selv da! Og det er jo kjempebra. Er det tunge som gir resultater ja. Hadde jeg bare hatt tyngre manualer hjemme, hehe ;-P men går jo fortsatt ann å gjøre øvelsen da (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg