Når det å kle på seg blir et problem.

Da er en intensiv og en flott helg over. Jeg skal ikke gå i detaljer, men det å få på seg klær som en bh og singlet, er utrolig vanskelig i dag. Helgen har bestått av 18 timer med teori og masse trening, så det skulle kanskje bare mangle at enkelte bevegelser gjør litt mer vondt enn andre. Men, det er igjen noe jeg liker. Det er godt å kjenne at man har brukt kroppen, på en god måte.

Det er det ingen tvil om.

 

Det var en morsom opplevelse å se seg selv på en nettside igjen. Jeg ble intervjuet for en uke siden, men var ikke helt sikker på når dette skulle bli publisert. Jeg fikk melding om at jeg var på nettsiden til Hitra-Froya.no  , så da måtte jeg sjekke det ut. Det er veldig sant det jeg sier i dette intervjuet. Ja, det blir tøft og jeg er kanskje ikke 110% motivert, men det er kanskje det som skal til for å gi jernet. Det må komme en liten nedtur før det kan gå opp igjen. Det er slik livet er, og skal være.

 

Hvem liker vel et liv som er som en strek?! Ikke jeg.

 

Ha en fantastisk dag.

 

-Randi Annette-

 

3 kommentarer
    1. Forstår at det er rart å nå skulle ta på vanlige klær igjen (:
      Et flott intervju! gøy å bli intervjuet sånn tenker jeg ^^
      Helt enig i at livet ikke kan gå på en rett strek. Utfordringer må til for at livet skal bli spennende 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg