Jeg skal på instruktørkurs i styrke og kondisjon.

Dette er en stor drøm som går i oppfyllelse og det er nesten ikke til å tro. Men, det er ingen forsinket aprilsnar. Jeg skal faktisk på instruktørkurs i styrke og kondisjon. Og jeg er så gira, og ikke minst – skikkelig spent.

 

Sponset innlegg.

 

Selve kurset inneholder en god del teori, men også en del praksis. Det vil bli mye informasjon om instruktørrollen, naturlig nok. Samtidig fokus på egen teknikk og øvelser som knebøy, frontbøy, markløft, snatch med mere. Jeg er så heldig å få dette sponset av 3T Treningssenter,  så dette er en fantastisk stor mulighet for meg som er så engasjert og opptatt av helse og trening. Jeg har lest mailene ifra 3T sikkert tjue ganger, fordi jeg må bare innse at dette faktisk skjer meg. Jeg er så utrolig glad for at jeg får denne store muligheten, at jeg kan ikke få sagt det nok. 

 

Når en dør lukkes, åpnes en ny. Det er det som gjør livet så fantastisk.

 


 

Lev i nuet, og ta sjanser. Det er da man oppnår meningen med livet.

 

#3t #treningssenter #instruktør #instruktørkurs #Instruktør #Kondisjon #Styrke #Styrketrening #Reklame #Sponset #Drøm #Hverdag #Opplevelse #Motivasjon #Inspirasjon #Trondheim #Helse

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer
    1. Henriette Celin: Å, så glad jeg ble at du så dette. Hadde gledet meg til å fortelle deg det, ettersom du er en trofast leser av bloggen min 🙂 Tusen takk, jeg er skikkelig spent. Kommer ikke til å få sove i natt 😀 Oi, dette blir rått.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg