Dag 1 av 3 med 3T-Akademiet.

Da har jeg tatt del i starten på 3T sitt kurs i styrke og kondisjon. Det er så utrolig spennende og lærerikt, at jeg kan ikke få beskrevet det. Det er en kjempe flott gruppe med mennesker som jeg har møtt i kveld, som jeg gleder meg veldig til å bli bedre kjent med i dagene som kommer. Det å få et innblikk i 3T i sin helhet og deres konsept, er utrolig gøy. Det er Tommy og Atle som har kurset med oss, og de er så flinke til å sette ord på ting og ikke minst inspirere.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

På dette kurset er det folk som allerede jobber i 3T, og da som resepsjonist eller instruktør. Det er også noen som er der med like lite kompetanse som meg, som er der for sin egen lære og interesse, men også de som ønsker å bli en instruktør. Det å lære andre i å bli bedre, det å se alle og ikke minst se at folk blir flinkere, må være noe av det beste med det å være instruktør. Tenker jeg. 

 

 

 

Det ble også en kaffepause med enkel servering som nøtter, kjeks og frukt. 

 

I og med at det var mest teori i dag, så ble det ikke tatt så mye bilder, da jeg ikke ville forstyrre så mye, samtidig som at jeg ønsket å få med meg mest mulig informasjon. I dagene som kommer vil det bli mye mer trening, og da lover jeg flere bilder. 

 

 

Det er faktisk slik at jeg føler jeg må klipe meg selv i armen for å forstå at dette ikke er en drøm. Jeg er faktisk på dette kurset og jeg drømmer ikke. Men, drømmen jeg lenge har hatt, er i ferd med å gå i oppfyllelse.

 

Er ikke det bare helt fantastisk?

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#3t #treningssenter #instruktør #instruktørkurs #Instruktør #Kondisjon #Styrke #Styrketrening#Reklame #Sponset #Drøm #Hverdag #Opplevelse #Motivasjon #Inspirasjon #Trondheim #Helse

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg