Klar for dag 2 med 3T-Akademiet.

Da har dag 2 av 3 kommet, og treningstøyet er på. Jeg har tatt en titt på agendaen, og i dag blir det masse aktivitet og nye utfordringer. Øvelsene vi skal ha fokus på i dag er knebøy, pressøvelser og markløft. Her tror jeg at spesielt markløft vil bli min største utfordring, fordi jeg ikke har utført den øvelsen på veldig lenge. Men, da er et slik kurs perfekt å være med på. Det er så lærerikt.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Vi skal tilbringe hele 18 timer sammen, så vi skal bli godt kjent med hverandre og ikke minst med rollen som en instruktør. 

 

 

Nå er det under en time til vi starter, så nå er det ikke mye tid igjen til å ligge på sofaen. Dere får sende meg gode tanker, så håper jeg at dere får en fantastisk dag. Stikk gjerne innom instagram, @Randiae iløpet av dagen. Det er mulig det kommer noe der også.
 

 

#3t #treningssenter #instruktør #instruktørkurs #Instruktør #Kondisjon #Styrke #Styrketrening #Reklame #Sponset #Drøm #Hverdag #Opplevelse #Motivasjon #Inspirasjon #Trondheim #Helse #lørdag

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg