Jeg lurer meg selv. Så langt det rekker.

Jeg holder på å innse at jeg lurer meg selv. Mer om det i dagens innlegg.

Det ble en hektisk dag ifra morgenen av i dag, så jeg prioriterte vekk bloggen. Jeg startet dagen med en styrkeøkt, som jeg måtte korte ned på, men det ble 45 minutter, så er godt fornøyd med det. Jeg skulle kjappe meg hjem for å skype med mattelæreren min, men så klart så ble det noe tull med skype. Så ble det jobb og skole senere på dagen. Det skjer litt om dagene, for å si det sånn. Men, det er greit det. Jeg får bare bite tennene sammen i en stund til, så er jeg ferdig med å studere matematikk om litt. For det er ikke så lenge igjen til Juni. Sånn, egentlig.

 


 

Sannheten er jo at jeg er dritt lei. Sånn egentlig. Det er tungt å være i et avstandsforhold, men det aller verste er det å studere et fag som jeg synes er litt vanskelig til tider. Det blir liksom ikke enklere, men bare vanskeligere og vanskeligere. Men, jeg må lyve til meg selv å si det går bra, og at det er bare å holde ut. Ellers går det jo ikke. Så da må jeg bare lure meg selv, en stund til.
 

Det å lure seg selv til å tro at ting er bedre enn det er, kan faktisk hjelpe noen ganger. Sier ikke vi skal være uærlige med oss selv., men det er fort å gi opp, så da må man finne på noe som gjør at man klarer å holde ut. Dette er min måte å gjøre det på, og det fungerer ganske greit også.

 

Håper dere har hatt en fantastisk dag, og at dere har en fin kveld.

 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Det er nok det beste å lure seg selv og si at dette klarer man, eller dette går bra. Uansett om man føler det ikke gjør det ja (:
      Ønsker deg lykke til med matten videre ^^
      Ha en fin kveld!

    2. Henriette Celin: Det er godt å høre at flere synes det. Har lenge tenkt på hvor lenge jeg skal holde på å lure meg selv. Men, jeg har holdt ut. Det er motivasjon i seg selv 🙂 🙂 Når skal jeg sove. Ha en super kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg