Barnefoto av mitt kjære fadderbarn.

Mikael, mitt kjæreste faderbarn. 

Det må være bra mange uker siden jeg så han sist nå, men jeg håper og tror at vi får til å møtes snart igjen. Den gladgutten savner jeg skikkelig. 

 

Jeg tok en god del bilder av han da jeg var på besøk der i fjor høst. Da lekte vi med små baller. Det er vel den han ser etter under bordet på bildet her.

 

Små barn, store gleder.


 

Når jeg skal le skikkelig sammen med Mikael, så bruker vi å stå på gulvet, se på hverandre med et lurt smil, og gå rundt og rundt oss selv. Det å se en liten skapning sjangle av gårde langs gulvet er alltid like gøy. Spesielt når han selv går der å roper, oi oi oiii. Da klarer ikke vi voksne og holde igjen på latteren. Barn er skjønne. Og når man får et tettere bånd til de, blir det veldig magisk.

 

Savner deg Mikael.

 

#Foto #barnefoto #Barn #Venner #Fadderbarn #Fadder #Unger #Fotoshoot #Shoot #Trondheim #Kjærlighet

-Randi Annette-

5 kommentarer

Siste innlegg