Flere ønsker å trene sammen med meg.

2016 har vært det året med stor pågang på spørsmål om folk som vil trene med meg. Det synes jeg er veldig gøy. Kanskje har de vært veldig skeptiske til det jeg har gjort, men igjen så har det gjort de mer nysgjerrige. Jeg har fått spørsmål om dette både fra folk på instagram, venner og bekjente. Jeg synes det er kjempe gøy at folk tør å ta kontakt å spørre. Det verste svaret man kan få er jo nei. Jeg liker å trene alene også, da blir det kun fokus på trening og lite forklaring på de ulike øvelsene. Men, igjen så trenger jeg å lære meg å fortelle andre og veilede de, så det er mye å lære ved å trene med andre også.

 

 

Jeg leste for litt siden noen ord som virkelig har festet seg. Det var noe som dette.

Folk snur ryggen til deg, snakker stygt om deg og det du gjør. De rakker ned på deg fordi du jobber for noe, og du vil noe. De snur ryggen til deg, helt til de trenger deg.

Jeg sier ikke at folk må ha snakket stygt om meg fordi de tar kontakt, men jeg tror at folk fort kan dømme. Helt til de kanskje får et innblikk i hvordan det faktisk er.

Jeg tror mange kan kjenne seg igjen i dette. Kanskje er man sjalu fordi noen er kjempe flink til noe, har energien og ork til å utføre enkelte ting, som vi selv bare kunne drømme om. Det er ofte sånn. Selv skulle jeg ønske at jeg satt av mer til det å tøye og det å løpe. Det å like å løpe er noe jeg lenge har sagt at jeg skal bli. Men, for meg så er det ikke noe som gir meg nok giv til å begynne å like det.

 

Så kanskje noen skal skifte tankegangen sin. Ikke rakke ned på andre for å føle seg selv bedre. Det er i så fall lite respektfullt. 

 

#trening #Helse #Fokus #Norge #Trondheim #Selvfølelse #Selvtillit #Fitness #Styrketrening #Styrkeløft #coach #Pt #hverdag #torsdag #baksnakking

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Jeg beundrer deg Randi Annette. Du er ei fantastisk jente. Vær superstolt over deg selv, for det du har oppnådd i livet ditt. Masse glad i deg. 💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg