Jeg lader batteriene i havgapet.

Det har ikke vært noe blogging fra min side siden torsdag, noe som kanskje dere som leser denne bloggen fast har merket dere. I går måtte jeg prioritere og sitte med matematikk og ikke minst reise hjem til Mausund. Og i dag, har jeg også jobbet med matematikk i to timer og ellers slappet av. Det er et nydelig vær her hjemme nå, og det å legge vekk data og mobiltelefon er utrolig godt når jeg er hjemme. Det venter en hektisk tid nå med helårsprøve, travle tider på jobb og ikke minst en eksamen.

 

Da er det godt å nyte late dager her hjemme.

 

Fikk tatt et bildet av en måse som i seg selv ikke er så spennende, men vinkelen her likte jeg veldig godt.

 


 

Dagen i dag har gått skikkelig fort, så nå skal jeg nyte resten av tiden jeg har her. Neste gang jeg skal hjem blir sikkert ikke før sent i Mai, eller i Juni en gang. Så det er bare å leve i nuet og nyte hvert sekund.

 

Ønsker dere en fortsatt strålende helg.

 

-Randi Annette-
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg