Straks klar for trening med, Mari.

I dag skal Mari bli med meg på trening. Det er så lenge siden sist at jeg tør ikke å tenke på det. Mari er søskenbarnet mitt som er 9 år yngre enn meg. Hun har vært som en liten søster for meg i oppveksten. Selv trodde hun jeg var søsteren hennes i mange år også, så det er litt søtt i seg selv. Jeg var sammen med henne hver eneste dag i oppveksten hennes. Så kanskje ikke så rart.

 

 

Klærne jeg har på bildene er sponset av Brazfit.

 

Bildene i dette innlegget er fra i fjor da vi hadde en fotoshoot.

 

 

I dag skal vi få kjørt oss begge to, men jeg tar så klart hensyn til at det er lenge siden Mari trente sist. Men, det skal være kvalitet over jobben vi legger i, så hun skal få kjenne at det brenner litt i musklene. Det gjør jo bare godt. 

 

Dette blir utrolig gøy og spennende.

 

#trening #Familie #venner #Hverdag #Styrketrening #Helse #Brazfit #sponset #Reklame #trondheim #3t #foto #fotoshoot #Fitness

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg