Jeg blir glad for alle fine kommentarer. Men, vær klar over en ting.

Det er ikke med måte på hvor snille og gode lesere jeg har til treningsbloggen min. Det gjelder forsåvidt også min instagramkonto, @Randiae, der det daglig kommer tilbakemeldinger på det jeg legger ut. Det strømmer på med kommentarer som at jeg er kjempe flink, jeg er så flott og jeg motiverer de til å orke å trene.  Jeg får kommentarer på fine treningsklær og gode øvelser som jeg filmer. Jeg setter så stor pris på dere at jeg kan ikke få sagt det nok. Men, det er en ting dere alle må være klar over.

 

 

Det krever mye å være et forbildet. Det krever også mye å kjenne at man selv presterer over det man gjør. For min del, trening og skole. Jeg har nå tatt et valg om å ta en pause fra kampsporten, Ju Jitsu som har vært en del av livet mitt nesten hele perioden jeg har bodd i Trondheim. 2007 startet jeg å trene, og jeg elsker det mer enn noe annet. Men, tiden strekker ikke til. Det kommer noe i veien nesten hver uke, så da la jeg det helt vekk så jeg slipper å kjenne på dårlig samvittighet. Så nå er det full fokus på skole, så kommer treningen i andre rekke. Det er snart helårsprøve og eksamen, så jeg må prioritere riktig.

 

Så ikke kjenn så mye på at du ikke strekker til eller at du ikke er bra nok. Jeg vil ikke anbefale alle å holde på med så mye som jeg har gjort. Det tar på og man blir sliten. Men, da er det viktig som en voksen person, og godta at man må trappe ned på andre ting, for at man skal klare å gjøre det man må prioritere. 

 

Jeg må si jeg noen ganger ikke skjønner hvor jeg får all den energien ifra. Nå er det virkelig en ting jeg gleder meg til, og det er sommerferie der jeg skal ha mer tid med mine venner. 

 

#trening #helse #Motivasjon #Kampsport #Trondheim #Skole #student #Hverdag #April #Følelser #Instagram #Studie

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Veldig sant! Det er vel så viktig om kanskje ikke enda viktigere å vite når enn skal bremse ned litt:)Been There. Du er flott og et veldig bra forbilde frøken! Og du fortjener all ros du får:) Nyt prosessen fine du:) Ha en fin dag <3

    2. Skjønne ikke koss du har klart det til no en gang æ! Har du vårre våken dag og natt eller tenke æ? XD Fine du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg