Jeg skal legge inn årene og ta fri fra trening noen dager.

Det er bare å innse at det kanskje er det beste nå. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd, men det er noe i skulderen min som ikke er helt som det skal. Jeg har ikke gjort noe som helst, men våknet rett og slett opp på søndag av at jeg hadde vondt i skulderen. Jeg vet ikke om jeg har ligget veldig rart, eller hva det er, men jeg tenker at det å ta fri noen dager kan i så fall ikke skade. Jeg testet ulike øvelser i dag, og jeg fant ut at det er press-øvelser og ikke drag som er vondt. Jeg snakket med en PT om dette, og rådet jeg fikk var å ta noen dager fri. Jeg har trent bein nå de siste dagene, og jeg orker ikke å trene det hver eneste dag. 

 

 

Så da er det bare å høre etter. Og ikke minst lytte til kroppen. Det hemmer meg overhodet ikke, men det er ikke alt jeg får til å gjøre på trening nå, så da tar jeg meg heller fri ifra det. Jeg kunne så klart å trent andre ting også, men det føles så halvveis og det liker jeg ikke. Jeg får opp pulsen når jeg sykler til og fra jobb også. Så ingen fare med tanke på å få rørt seg litt.

 

Jeg kommer nok sterkere tilbake.

 

#trening #helse #Motivasjon #Kampsport #Trondheim #kondisjon #skade #smerte #Hverdag #April #Følelser #Instagram #sykkel

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Tiril Sørensen: Tusen takk for fine ord, Tiril 🙂 Ja, jeg tror og håper det kan hjelpe på. Det er heldigvis ikke store skaden 🙂 Den kom av seg selv, og drar sikkert av seg selv 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg