Jeg fikk all oppmerksomheten. Det passet meg perfekt.

Jeg spøkte bare med tanken, men når jeg faktisk innså at jeg skulle få all oppmerksomheten, trodde jeg ikke mine egne ører, eller øyne – for den del.

 

Jeg skulle på skolen etter jobb i dag, og jeg spøkte med at jeg  kunne tenkt meg at jeg var den eneste som møtte opp på skolen i dag, men jammen var det slikt også. Via nettstudiene som jeg tar, er vi en del elever. Eller, vi var i så fall det. Mange har hoppet av og mange får ikke gå opp til eksamen på grunn av at de ikke har levert det de skulle eller rett og slett møtt opp på prøver. Men, at det skulle bare være meg, det hadde jeg ikke trodd. Men, det var helt fantastisk å få 2 timer med en lærer helt alene. En kjempe bra undervisning til bare meg. 

 

Det passet meg perfekt.

Jeg ble skikkelig sliten på slutten, fordi jeg valgte bare å gå igjennom det jeg syntes var vanskelig. Så hjernen fikk virkelig kjørt seg. 

 

Samtidig må jeg få si hvor utrolig godt det er å sette seg i sofaen før klokken 20.00 og faktisk se TV. Når skjedde det sist, liksom. Jeg er jo på trening på denne tiden av døgnet egentlig. Men, nå skal det ikke trenes før lørdag eller søndag. Jeg skal virkelig nyte det.

 

Ha en fortsatt god kveld, mine lesere. Dere er fantastiske.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg