Jeg er snart i mål. Tro det eller ei.

Jeg må bare innse nå at jeg er snart i mål. I dag skal jeg på skolen fra klokken 09.00 til ca 11.45 også er det jobb til klokken 18,00. Om en uke har jeg tentamen i matematikk og om ca fire uker er det eventuelt skriftlig eller muntlig eksamen. Jeg har en følelse av at jeg ikke kommer opp, men jeg tror den følelsen er der for å berolige meg. For sjansen for at de som studerer via nettskole slik som jeg, har en veldig stor sjanse for å komme opp. Jeg kjenner jeg er livredd, men jeg får trøste meg med at tentamen som jeg hadde i februar gikk bra, så da får jeg håpe at det går greit nå også.

 

Snart i mål. Tro det eller ei.

 

Jeg har allerede lagd meg en plan om hva jeg må lese på og pugge.  Så jeg får bruke denne uken flittig til forberedelser til prøve. Jeg kan nesten ikke tro at jeg snart er ferdig, og det er så godt. Kommer til å få livet mitt tilbake igjen, før det begynner på nytt igjen i høst. Men, det er viktig å leve i nuet som de sier. 

 

Nå må jeg hive meg på sykkelen og sykle til sentrum. Håper dagen blir fin for dere også. 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg