Den jævla dørstokkmila.

Jeg synes det er litt flaut, men samtidig så er jeg jo et menneske jeg også. Jeg bor jo så og si på 3T Ilsvika, men dørstokkmila er skikkelig lang i kveld. Jeg kjenner at jeg har motivasjonen på bunn akkurat nå. Men, jeg skal ikke la det ødelegge for meg, så jeg skal ta på meg treningstøy og ta noen øvelser med egenvekt her hjemme. Jeg tok kontakt med flere i kveld for å spørre om de ville trene med meg, men jeg var veldig sent ut med å spørre, så jeg kan takke med selv for det. Men, da blir det litt trening her hjemme, og det er greit det også.

 

 

Nå skal jeg kjøre på med musikk og få på treningstøyet før jeg ombestemmer meg. 

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg