Jeg skal hjelpe deg opp av sofaen. #Fitmedrandiae.

Jeg hadde et oppgjør med dørstokkmila i går og jeg har slitt mye med det å få igjen gnisten som jeg en gang hadde. Jeg tok tak i meg selv og fant fram strikket jeg har og satte i gang med fotoshoot, filming og ikke minst, trening. Jeg fant fram gamle blogginnlegg som jeg skrevet før, og lot meg inspirere. Jeg bruker ofte min egen blogg fordi jeg da kan utvikle meg selv enda mer. 

Og nå vil jeg hjelpe deg opp av sofaen. Bruk denne, #fitmedrandiae og @Randiae,  når du poster bilder og videoer av deg på instagram. Jeg vil virkelig hjelpe flere med å komme seg opp av sofaen, for jeg vet selv hvor tungt det kan være, men samtidig så gjør det så godt etterpå.

 

 

Jeg synes dette høres veldig morsomt ut, så la oss gjøre dette sammen. La oss ha motivasjon selv om dagen er grå. Dørstokkmila er lang til tider, men la oss fighte sammen.

 

 

Ja, dette skal vi gjøre og dette skal vi få til. Så husk, #Fitmedrandiae og @Randiae når du poster bilder og videoer. Jeg er klar til å følge deg.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Henriette Celin: Det håper jeg også. Vi trenger alle litt drahjelp inni mellom. Og for de som har tatt kontakt og ønsker tips og råd, kan heller bruke #fitmedrandiae som motivasjon. Da er vi flere om det også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg