Kvelden som var grå, men som ble fin på 3T Treningssenter.

Akkurat slik så det ut for meg i kveld. Gått og atter grått. Jeg har vært så lite motivert når det kommer til trening, og det var derfor jeg kom på tanken med å lage en egen hashtag, #Fitmedrandiae. Det hjalp veldig med tanke på at jeg ville så gjerne trene, men fant ikke motivasjonen. 

 

Bildene ble tatt med 3T Treningssenter da jeg vant en konkurranse. Klærne er sponset av Brazfit.

 

Jeg kom meg på trening og jeg var litt for opptatt av å løpe ut døren når jeg kjente at motivasjonen kom, enn å tenke over hva som ble med i treningsbagen og ikke. Treningsdagboken ble glemt. Det samme med bh, bukse og overdel. Så da var det bare å kle på seg tightsen og vandre med puppene løs i en stor hettegenser når jeg kom ut av dusjen. Ingen fare å eventuelt å snuble i de, men det hadde tatt seg ut å glemt seg ved å trekke ned glidelåsen. Det kunne nemlig vært min uflaks. 

Jeg har nå en kjempe god samvittighet og jeg er kjempe glad for at jeg kom meg på trening. Alle som har vunnet over dørstokkmila vet hvor god en slik følelse er.

 

#Fitmedrandiae og @Randiae når du poster bilder og videoer. Jeg er klar til å følge deg.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg