Livet er godt i Trondheim på en dag som denne.

Absolutt ikke feil å ha fri på en dag som denne. Jeg var heldig med været i dag, noe jeg setter enormt stor pris på. 

Jeg fikk gjort unna treningen rundt klokken 10.00 i dag, og da var det bare å komme seg ut i det fine været. Jeg og min bedre halvdel kjøpte oss en is, druer og juice, og satte oss ute. Men, jeg kunne ikke nyte været uten å studere, for jeg har tross alt prøve til uken, så bøkene måtte bli med. Men, da fikk jeg slått to fluer i en smekk. For de hvite leggene mine, de trenger nemlig sol. Jeg er norsk og ikke stor fan av solarium. Så jeg har god grunn til å være så blek i huden.

 

Genseren er sponset av Brazfit.


 

 

 

Det så sikkert ikke så sabla lurt ut, men hvem bryr seg. Leksene må gjøres uansett.

 

 

Det er gøy å se at flere benytter seg av hashtaggen min, #Fitmedrandiae. Det er bare å huske å tagge meg, @Randiae, så jeg får det med meg med en gang dere legger ut noe som har med trening å gjøre. Håper dere har hatt en fantastisk dag så langt, og at dere har det bra ellers.

Selv skal jeg på besøk til søsteren min i kveld der vi skal spise taco og spille poker. Det blir gøy.

 

Hva skal din lørdagskveld bestå av?

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggsidehttps://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Henriette Celin: Veldig greit. Det var litt av og på med jakken, da det var kaldt inni mellom. Men, leggene tvingte jeg i sola. De trenger sol 😀 Is er aldri feil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg