Del 2. Tips til øvelser du kan gjøre hjemme.

Ettbeins rumenske markløft.

Her er det viktig å ha en rett rygg. Stå på ett bein, svikt litt i beinet samtidig som armene går ned mot leggene. Denne kan også utføres med manualer eller en vannflakse. Det kan være greit å ha noe i hendene så du får bedre balanse. Med manualer blir øvelsen litt tyngre. 

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal kalle øvelsen under. Men, det har ikke så mye å si. Bildet under er utgangsposisjon. Alt du trenger å gjøre er å føre det øverste kneet opp så langt du greier, for så å ta det ned igjen, sakte. Dette tar godt på rumpa. Det er en viktig muskel å trene. I så fall prioriterer jeg den.

 

 

 

Stram rumpa.

 

Tommel opp for øvelser som går på rumpa. Det er en viktig muskel å trene, har jeg hørt.


Les: Del 1. TIps til øvelser du kan gjøre hjemme.

 

Husk å bruk min hashtag, #Fitmedrandiae og #Randiae , @randiae på instagram når du legger ut bilder og videoer. Jeg vil gjerne se. Selv har jeg lagt ut en video på min instagramkonto, der jeg utfører markløft med manualer. En annen vri for deg som vil ha nye utfordringer.

 

Ha en strålende dag.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg