Behind the scenes. Nattens fotoshoot.

I natt var jeg på en tre timers fotoshoot på en fantastisk location i Trrondheim. Jeg stod opp klokken 02.00 og jeg ble hentet en halvtime etter. Deretter kjørte jeg og to gutter til en location der fotografen hadde sett seg ut. Vi gikk i en ganske bra stigning, og det var bare oppvarmingen på det jeg skulle gjøre. Jeg har aldri vært på en så profesjonell fotoshoot før, og det ga absolutt mersmak. 

Jeg vet ikke hvor kaldt det var, men det var nok til at mine tær dovnet bort. Jeg ble også litt våt på føttene og det var til tider vanskelig å håndtere det på en god måte. Men, jeg bet tennene sammen og jeg skulle ikke gi meg. Koste hva det koste vil, tenkte jeg. Dette skal jeg fullføre og jeg skal gjøre fotografen 110% fornøyd.

 

 

 


 

Dette bildet skulle jeg egentlig hatt i farger, men jeg glemte jeg hadde en annen innstilling på kameraet, så jeg fikk ikke med meg at bildet ble i grått. Uansett, dere får se fargerike bilder som viser power om litt. Vi har allerede snakket om neste fotoshoot og den vil skje innen en til to uker. Det er en stor mulighet for meg og jeg er kjempe glad for at jeg får være med på dette. Ikke så verst å bli kontaktet fordi jeg har blitt lagt merke til på 3T Treningssenter, for så å bli spurt om å stille som modell. Det må jeg si er veldig gøy.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Bilder og video fra fotoshooten finner dere også på min instagram, @Randiae.

Skulle du trenge modell til foto, er det bare å ta kontakt. Jeg har virkelig blitt bitt av dette med foto. Gøy å slippe å ta alle bildene selv, og heller få være med på en profesjonell shoot også. Håper dere har hatt en fantastisk dag. Selv har jeg vært på tivoli og gått en fin tur, selv om jeg ikke har sovet så mye det siste døgnet.

 

Ha en god ettermiddag.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg