Få masse treningsinspirasjon.

Nå har jeg allerede sett at folk er klar for trening igjen etter helgen som har vært der folk har koset seg med kaker og is. Noe alle hadde god grunn til. Man skal kose seg og man skal ikke kjenne på dårlig samvittighet av den grunn. Jeg følte meg så slapp og sliten etter helgen at jeg tok meg en treningsøkt i går kveld rett over halv ti. Det ble en økt på nesten 30 minutter, og jeg fikk også filmet en god del øvelser der jeg stort sett hadde fokus på egenvekt. Altså, øvelser man kan gjøre hjemme, eller på et treningssenter uten spesielt mye utstyr. Så hvis du har instagram, sjekk min profil så finner du øvelser som går på armer og bryst, samt en øvelse for rumpe og lår. Det kommer mer.

 

Klærne er sponset av Brazfit. Bruk min rabattkode, randiae15 og få 15% på alt i hele butikken. Fri frakt er det også.

 

Jeg liker egentlig ikke å trene så sent, men jeg kunne ikke finne armbåndet mitt som gjorde at jeg kom meg inn på senteret før klokken var ni i går kveld. Så når jeg fant det, måtte jeg bare finne motivasjonen til å dra. Så da var motivasjonen at jeg skulle ta øvelser meg egenvekt. Når økten var ferdig og jeg kom hjem, gikk jeg å la meg. Men, fikk jeg sove?! Nei. Jeg tror jeg sovnet nærmere ett og jeg våknet igjen to ganger før jeg skulle stå opp. Så har ikke hatt så jevn søvn i natt, men jeg føler meg heldigvis opplagt.

 

Jeg skulle nesten til å si at det er mandag og nye muligheter, men det er jo helt feil. Denne uken kommer til å gå fort, så det er bare å nyte den så godt dere kan. Jeg skal i så fall gjøre mitt ytterste.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Flink som trente allerede på kvelden i går. Da var jeg så utslitt at jeg bare orket å ta igjen litt blogging, før jeg gikk å la meg, hehe. Greit med kort uke nå ja 😉

    2. Henriette Celin: Jeg også. Men, kjæresten min reiste i går kveld så jeg ville komme meg ut litt. Blir så fort tomt etter masse tid sammen. Har hatt avstand i et halvt år så begynner å bli vant. Men, etter langhelg kjenner jeg ekstra på det. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg