Den perfekte start på dagen.

Det sies at ingenting er perfekt, og det er kanskje sant. Men, man kan i så fall gjøre det beste utav situasjonen. Selv er jeg i en situasjon der jeg innerst inne holder på å gå på veggen fordi jeg skal om litt mest sannsynlig komme inn i en ny situasjon som jeg aldri før har vært. Det er snakk om muntlig matematikk eksamen og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med alle de følelsene rundt dette. Derfor må jeg koble skikkelig av og da er det kun trening som hjelper. Jeg våkner om natten fordi jeg er så nervøs. Enda er det to uker til jeg får vite om jeg kommer opp, eller ikke. Jeg husker da jeg var daglig leder. Dager før jeg skulle i møtet, skulle ha et møte eller der jeg skulle holde et foredrag fremfor kjempe mange mennesker, da sov jeg godt da. Det handler vel om hvor trygg man er på det man skal gjøre. Og jeg er kanskje ikke 110% trygg på det jeg aldri før har vært borti. Naturlig nok.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

I går kveld var jeg på tabata og i dag tidlig var jeg på styrketrening. Der kjørte jeg overkroppen godt med ulike øvelser som gikk på biceps, bryst og mage. Kjempe deilig å være ferdig med treningen såpass tidlig. NOKA sports shake er en kjapp løsning både før og etter trening, men jeg liker å drikke en slik shake før trening, og heller ta en proteinshake rett etter trening.

 

NOKA sports shake finnes med smak av både vanilje og sjokolade. Min favoritt for tiden er den med vanilje. 

Følg meg enda tettere ved å følge linkene under.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Sponsor #Oppskrift #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #Reklame #Hverdag #vanilje #Diett #Kropp #Muskler #Overkropp #Mai #Blogg

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Kjenner igjen følelsen 🙂
      Har selv vært der du var, og også der du nå er. Men bit tenna sammen, slapp godt av dagen før en evt eksamen og se på det som en god mulighet for å imponere deg selv 🙂
      Kommer til å gå tipp topp!!
      Heier på deg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg