Bilder fra dagens fotoshoot på 3t Ilsvika.

I dag var jeg på fotoshoot på 3t Ilsvika med en fantastisk dyktig fotograf. Jeg hadde det så gøy at jeg greide ikke å unngå å smile. Foto er virkelig noe jeg synes er kjempe morsomt. Det er gøy å være foran kamera når det blir så profesjonelt som dette. Men, jeg må få lov til å si at jeg fikk noen blinkskudd selv også, av fotografen. Jeg synes bildene jeg tok ble veldig bra, og fotografen selv ble også litt imponert.

Jeg klapper meg selv på skulderen her altså.

 

 

Fotograf, Vegar Herstrøm

 

En rå kjeller med masse leketøy. Kun på 3t Ilsvika.

 

Jeg kan love dere at bildene av meg ble helt rå. Jeg kan love dere mye svette, styrke og råskap. Så jeg gleder meg veldig til å vise dere bildene, og ikke minst se de selv. Jeg har fått sett omtrent fire bilder, så det er mange jeg ikke har sett enda. Jeg kjenner jeg er skikkelig spent. Vi har så langt ikke planlagt ny fotoshoot, men jeg håper vi kan jobbe mer sammen i framtiden. Det hadde vært veldig gøy.

 

Ellers håper jeg dere får en fin dag og ikke minst, ei god helg.

 

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg