Se så fantastisk.

Det sies at det er så fint på fjellet. Jeg er litt motsatt der. Jeg synes det er fantastisk ved havet.

 


 

Etter jobb i går tok jeg meg en sykkeltur til Byåsen her i Trondheim til ei venninne, og den bakken jeg syklet var enormt bratt og tung. Jeg visste den var bratt, men at den var så heftig ante jeg fint lite om. Så det ble min trening i går. Etter å ha sett en film og spist en god middag, gikk vi en tur på 45 minutter. Været var kjempe fint og himmelen var fylt med vakre farger. Det var en kjempe fin rosafarge som jeg ville rekke å ta bildet av, men det var nesten ingenting igjen av den når jeg kom ved sjøen. Men, det å gå tur og se på utsikten i seg selv var helt fantastisk.

 

 

Hva liker du best? Fjellet eller havet?

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg