Det hjelper å få rensket opp litt i hodet.

Jeg kjenner på noe, men jeg nekter å la meg kjenne ekstra godt etter. Det er en del folk rundt meg som har vært syk lenge nå, men jeg nekter å bli med i den gruppen. Det er nå et halvt år siden jeg lå med influensa og var skikkelig syk. Og jeg savner det ikke. Ellers hadde jeg i dag tidlig noe gøy å fortelle dere, men det ble i kveld avlyst. I så fall satt litt på vent. Så får vi se om det blir om litt

 

Selv om jeg kjenner at jeg er sliten og trøtt, så skal jeg på tabata i kveld. Har lest matematikk i hele ettermiddag og kveld, så nå må jeg få andre tanker i hodet. Trening hjelper virkelig mot det aller meste. 

 

 

Jeg er sikkert ikke den eneste som forbereder meg til eksamen. Er du også i den situasjonen, da bør du komme deg ut på en gåtur eller skikkelig trening.

 

Det hjelper å få rensket opp litt i hodet.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg