Resultatet fra mattetentamen og forberedelse til eksamen.

Jeg har nå fått karakteren min på tentamen jeg hadde, og jeg har aldri fått en slik karakter på en matematikktentamen før. Første tentamen jeg hadde fikk jeg 3/4 og den jeg hadde nå, fikk jeg 4+. Jeg er kjempe fornøyd med resultatet ettersom jeg har jobbet skikkelig hardt og studert så og si helt alene. Jeg har fått litt hjelp via nettskolen og på ENTER her i Trondheim, men jobben tar jeg æren for. Takk og lov for at jeg fikk bedre nå enn sist gang. Det var målet mitt også. Nå sitter jeg for øyeblikket å øver og forbereder meg til en eventuell muntlig eksamen i faget. Jeg har aldri hatt en slik eksamen før, så jeg gjør så godt jeg kan nå for å sette meg inn i alle de sju kapitlene i boken så jeg kan prøve å forberede meg litt. 

 

 

Jeg startet dagen med en deilig frokost med ei venninne som jeg også jobber med. Jeg kjøpte inn det jeg visste hun likte av pålegg, kokte kaffe og gjorde alt for at hun skulle føle seg velkommen. Hun skulle hjelpe meg å dele sine erfaringer med muntlig matematikk da hun har vært opp i en slik eksamen før. Det er greit å ha noen å dele litt tanker og erfaringer sammen med.

 

En enkel frokost. Jeg hadde også juice og tomat som jeg synes er veldig godt som ekstra tilbehør. Må kose seg litt før man må jobbe og være seriøs.

 

 

Ja, seriøs. 

 

Håper dere får en fin dag. Kryss fingrene for at jeg ikke kommer opp i muntlig. Om hvis jeg skulle gjøre det –  kryss fingrene for at det går bra.

 

 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Masse lykke til nå i eksamenstiden. Jeg er helt elendig i matte, jeg ble alltid kjempefornøyd om jeg bare bestod, men klarte faktisk å få en treer på eksamen til slutt! 🙂 4+ er jo dritbra!

    2. Så utrolig bra! 4+ er en god karakter det 😀
      Og så hyggelig av deg å stelle i stand en god frokost til dere begge. Viktig å ha litt pauser også. Kan tenke meg det er greit å dele litt erfaringer også (:
      Krysser fingrene for at du ikke kommer opp i muntlig, og at det går fint om du gjør det ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg