Utrolig digg å være til inspirasjon.

God morgen.

I dag våknet jeg av en følelse av at jeg ikke hadde sovet nok. Det ble vel i overkant av åtte timer med søvn, men jeg tror det har noe med at jeg stod opp tidlig i går og startet dagen med reise. Uansett, i dag vil jeg fortelle dere hvor inspirert jeg blir, av å inspirere. Det er så gøy å få kommentarer på bloggen og ikke minst mail ifra folk som sier at det er på grunn av meg at de orker å trene. Jeg hører folk sier at de prøver ut øvelser jeg har lagt ut på instagram, og det er så utrolig gøy. Jeg blir inspirert av at dere blir inspirert. Så tusen takk for at dere kommer med tilbakemelding om at dere gjør de ulike øvelsene.
Bare fortsett å bruk hashtag #fitmedrandiae og tag meg, @Randiae.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Jeg skal også minne dere om konkurransen som jeg har gående.

 

Konkurransereglene får dere her.

 

1. Følg BRAZFIT på facebook og instagram.

2. Følg meg på instagram og min facebookside.

3. Bruk hashtag #fitmedrandiae #brazfit og tag meg i dine treningsbilder, @Randiae

4..Del konkurransen og bilder jeg legger ut på instagram som har med konkurransen her å gjøre med dine venner og følgere på facebook og / eller instagram.

 

BRAZFIT stiller med valgfritt produkt i BRAZFIT Exclusive Serien. Da har dere masse og velge mellom. For å se nærmere på de produktene, trykk her.  Dere finner alt ifra jakker til bodysuit, så det er bare å innstille seg på å vinneVinneren trekkes etter klokken 22.00  1.Juli .

 

 

Lykke til.

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #treningsklær #Blogg #Treningsblogg

 

 

-Randi Annette-

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg