Priceless.

Kjære lesere. Dere aner ikke hvor godt jeg har det akkurat nå. Jeg har vært sosial to dager på rad og jeg har fritid. Jeg har fått fritiden min tilbake og det er så godt. Etter jobb gikk jeg en halvtimes tid i det gode været med ei veldig god venninne. Vi skulle hjem til meg og lage oss middag og rett og slett nyte tiden sammen. Vi har ikke hatt så mye tid til hverandre den siste tiden, så det var utrolig godt å ha tid med henne igjen. I dag ble det svin til middag, og det var fantastisk godt.

 

 

Jeg kjenner jeg ikke vil legge meg og at jeg vil sitte oppe kjempe lenge. Og bare nyte at jeg faktisk kan. Men, jeg skal få meg litt søvn så jeg kan få trent i morgen tidlig. Jeg kjenner så stor forskjell på kroppen når det kommer til trening. Med det så mener jeg at jeg kan oppleve at pullups er lett fra morgenen, men skikkelig tungt på kvelden. Så jeg må starte dagen med trening, så jeg klarer å prestere best mulig.

 

Nå skal jeg slappe av med litt TV før det blir leggetid. Og det med god samvittighet.

 

Ha en god kveld.

 

-Randi Annette.
 

6 kommentarer
    1. høres kjempekos ut! er så kjekt å finne på ting med venner. 😀 Føler det noen ganger tar lang tid mellom hver gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg