En plan om sommerkroppen?

Det har vært så utrolig merkelig å hatt så mye fritid. Jeg har vært mer sosial denne uken så langt enn hva jeg har vært i hele Mai måned. Jeg har vært sosial med tre stykker de siste to dagene, og i dag skal jeg møte enda ei venninne før jeg starter på jobb. Nå kan jeg virkelig ta igjen det tapte. 

 

Det gjelder også treningen. Der skal jeg ha full fokus fra nå av for det er ikke noe gøy for et konkurranse menneske å se at man har stagnert i enkelte øvelser. Jeg vet hva jeg må gjøre og hva som skal til, så nå blir det full fokus på trening og prosjektet jeg har med Hollywoodtrener, Cornelis Elander.

 

 

Jeg har opplevd nå at pullups er skikkelig tungt. Det er noen dager jeg opplever at den er lettere enn andre dager. I dag var det skikkelig tungt. Det føles nesten så jeg ha lagt på meg tre kilo. Men, det har jeg ikke. Så nå skal jeg gjøre det jeg kan for å få opp fremgangen der. Jeg har lagt en plan som jeg skal teste ut for å bli flinkere, så det blir gøy å se om det fungerer. Jeg har slitt veldig med motivasjonen når det kommer til kostholdet. Der har jeg ikke vært så veldig flink, og har skeiet ut litt. Spesielt i helgene, men det har hendt seg at det har sklidd ut i uken også. Tror det lå mye i det at jeg syntes litt synd på meg selv. Det er jo ofte da man tyr til enkle løsninger. Og det er jo ikke feil eller noe galt i det, så lenge man er klar over hvorfor det skjer.

 

For min del så vil jeg være flink og komme i god form slik jeg var før jul og på nyåret. Jeg vet som skal til. Jeg må bare bestemme meg.

 

Sommerkroppen er ikke noe jeg har satt som mål. Men, heller helårskroppen og det å ha et sunt forhold til mat og trening. Det er ikke masse trening og null sukker som er sunt. Ikke for meg i så fall. Men, en god balanse. Det blir jo straks mye hyggeligere om man sparer seg til helgene også. Ellers blir det ikke noe spesielt.

 

 

Hva er din mening? Er du streng i ukedagene og heller unner deg noe til helgen? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

#helse #Norge #Kropp# Hollywoodtreneren #Corneliselander #Sunn #usunn #Juni #sommerkroppen #helårskroppen #blogg #blogger

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg