Lyst til å vinne treningsklær? Delta i min konkurranse.

Min konkurranse som jeg skal dele med dere i tiden framover på min bloggside på facebook, blogg og på min instagramkonto, vil vare til og med 1.Juli 2016.

 

Dette er et sponset innlegg.


Foto: Vegar Herstrøm

 

 

Konkurransereglene får dere her.

 

1. Følg BRAZFIT på facebook og instagram.

2. Følg meg på instagram og min facebookside.

3. Bruk hashtag #fitmedrandiae #brazfit og tag meg i dine treningsbilder, @Randiae

4..Del konkurransen og bilder jeg legger ut på instagram som har med konkurransen her å gjøre med dine venner og følgere på facebook og / eller instagram.

 

BRAZFIT stiller med valgfritt produkt i BRAZFIT Exclusive Serien. Da har dere masse og velge mellom. For å se nærmere på de produktene, trykk her.  Dere finner alt ifra jakker til bodysuit, så det er bare å innstille seg på å vinneVinneren trekkes etter klokken 22.00  1.Juli .

 

Lykke til.

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #treningsklær#Blogg #Treningsblogg

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg