Mitt eget kostholds skap inneholder følgende.

Jeg har laget meg mitt eget kostholds skap. Det trenger en hver av oss som liker det å trene, og ikke minst ha struktur på det vi har og det vi må ha mer av. Dette skapet er rett og slett fylt med ulike mellommåltider fra NOKA, proteinpulver og FRES. Det er nå på tide med nytt påfyll på NOKA, og jeg ser jeg må ha mer av NOKA Sports Shake, da det er noe jeg drikker så og si hver gang før jeg trener. Og ikke minst det jeg spiser til frokost nesten hver eneste dag, musliblandingen.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Det er lettere å ty til sunnere valg hvis man har et skap som frister. Det er jo ikke alltid at vi er så sultne når vi får lyst på sjokolade og lignende. Men, mer det å ha noe å spise på. Noe å gjøre. Innerst inne tror jeg de fleste av oss kan kjenne oss igjen i det. Så da er det kjekt med et innbydende skap som inneholder det vi kan benytte oss av i slike øyeblikk.

 

 

Da jeg dro på trening i kveld, drakk jeg NOKA Sport Shake med smak av vanilje. Den er snart tom nå, men jeg har en boks med smak av sjokolade stående. Den er minst like god, om ikke enda bedre. 

 

Har du ditt eget kostholds skap?

 

Følg meg enda tettere ved å følge linkene under.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Sponsor #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #Reklame #Hverdag #Juni #Foto #Diett #Kropp #Muskler #Overkropp #Blogg

-Randi Annette-

 

3 kommentarer
    1. Så god den frokostblandingen så ut! veldig greit å fylle skap og kjøleskap med sunne og gode alternativer til mat og drikke ja. Det gjør det jo mye enklere å holde seg sunn ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg