Den beste mandagen hittil i år, og konkurranse.

Det er mandag og det er lenge siden det har smakt så godt med en mandag. Grunnen til det er mange.Jeg har allerede fullført dagens treningsøkt der jeg fikk to nye personlige rekorder. Det i seg selv er magisk, men den største grunnen til at mandagen her smaker ekstra godt er at jeg nå ikke har studier som henger over meg. Jeg trenger ikke å planlegge det å bruke tiden min riktig i forhold til det lengre, og det er i seg selv en fantastisk følelse. Nå har jeg masse tid med venner og jeg har vært like sosial sist uke, som jeg har brukt å vært på en hel måned. Det er ikke overdrevent en gang. Sist uke møtte jeg fire venner av meg. Og det bare på en uke. Jeg har mye å ta igjen. Det er det ingen tvil om.

 

Dere må også få høre om konkurransen som jeg har gående, der dere kan stikke av med en flott premie. Nemlig treningsklær. Mer om konkurransen lengre ned i innlegget.

 

Dette er et sponset innlegg.


Foto: Vegar Herstrøm

 

 

Konkurransereglene får dere her.

 

1. Følg BRAZFIT på facebook og instagram.

2. Følg meg på instagram og min facebookside.

3. Bruk hashtag #fitmedrandiae #brazfit og tag meg i dine treningsbilder, @Randiae

4..Del konkurransen og bilder jeg legger ut på instagram som har med konkurransen her å gjøre med dine venner og følgere på facebook og / eller instagram.

 

BRAZFIT stiller med valgfritt produkt i BRAZFIT Exclusive Serien. Da har dere masse og velge mellom. For å se nærmere på de produktene, trykk her.  Dere finner alt ifra jakker til bodysuit, så det er bare å innstille seg på å vinneVinneren trekkes etter klokken 22.00  1.Juli .

 

Lykke til.

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #treningsklær #Blogg #Treningsblogg #foto

 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Henriette Celin: Takk 😀 Ja, det er magisk 😀 Bildet er kult det, men synes jeg ser litt snål ut i blikket. Haha. Sliten etter å ha trent i mange timer der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg