Når det går ifra det å være oppgitt til forbannet.

Okei. Nå skal jeg ikke være alt for kjip her, men jeg må si at denne kvelden ble bare mindre hyggelig. Jeg har i en lang periode sett etter sykkelpumpen som jeg kjøpte tidligere i år, og i kveld så fant jeg den. Skikkelig happy for at jeg nå skulle få mer luft i dekkene og at sykkelturene framover skulle bli mer behagelige. Helt til at jeg skulle ta i bruk litt for mye styrke. Så jeg slet rett og slett utav hele dingsen, som kalles for ventil. Pumpen satt helt fast, og jeg prøvde å lirke den forsiktig av. Det gikk på det ene dekket. Men, det andre gikk det dårligere med. Der dro jeg lik så greit hele ventilen ut. Jeg svettet, bannet og var helt sort etter alt støvet som var på dekkene. I fortvilelse ringte jeg pappa som har svar på alt og som kan alt. I så fall i mine øyne. Pappa er den jeg ringer hvis jeg trenger noen å prate med og ikke minst få noen gode råd.

 

 

Kveldens frustrasjon. Kjedelig når slike ting skjer. Men men, det kunne ha vært mye verre. Trøster jeg meg med. Jeg kommer meg jo på jobb og det er ikke noe stress. Bare en ekstra greie jeg kunne ha tenkt meg å ha vært foruten.

 

Håper deres kveld var hakket bedre. 

 

-Randi Annette.

2 kommentarer
    1. Henriette Celin: Det er kjempe kjipt. Det blir nok ikke fikset de nærmeste dagene, og jeg er avhengig av sykkelen. Tar dobbelt så lang tid å ta buss til og fra jobb, så det er kjempe kjipt. Men, men..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg