Nå kan du bli den heldige som får pakke i postkassen.

Jeg synes det er så utrolig hyggelig å åpne postkassen når det ligger pakker der. Det er jo langt mer hyggelig enn regninger. Men, enda bedre, er å kunne gi vekk pakker. Som mange av dere vet, så er det nå en konkurranse som foregår på min bloggside på facebook, blogg og på min instagramkonto, som vil vare til og med 1.Juli 2016.
 

BRAZFIT stiller med valgfritt produkt i BRAZFIT Exclusive Serien. Da har dere masse og velge mellom. For å se nærmere på de produktene, trykk her.  Dere ser også noe av det dere kan vinne i dette innlegget.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Brazfit Exclusive Green Leopard Capri Tights

 

Brazfit Exclusive Green Leopard Capri tights and Sports bra.

 

Brazfit Exclusive Green Leopard Capri tights and Sports bra.

 

Denne er kjempe fin. Det skriker sommer av denne.  Brazfit Exclusive Rainbow Capri

 

 

Brazfit Exclusive Rainbow Capri

 

Konkurransereglene får dere her.

 

1. Følg BRAZFIT på facebook og instagram.

2. Følg meg på instagram og min facebookside.

3. Bruk hashtag #fitmedrandiae #brazfit og tag meg i dine treningsbilder, @Randiae

4..Del konkurransen og bilder jeg legger ut på instagram som har med konkurransen her å gjøre med dine venner og følgere på facebook og / eller instagram.

 

Lykke til.

 

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #treningsklær #Blogg #Treningsblogg #vinnerlykke

 

 

-Randi Annette-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg