Vennskap jeg ikke ville vært foruten.

For noen så betyr du noe, for andre betyr du mye. Det er vel slik det er. Jeg sitter nå igjen med en følelse. Det er kjærlighet. Jeg har mange venner, men ikke mange bestevenner. Jeg har noen få, og det er slik jeg liker det. Og i kveld hadde jeg besøk av ei som jeg må si jeg er veldig glad i. Det er de små øyeblikkene, de gode samtalene og ikke minst det å bli hørt som gir så utrolig mye. De fleste av oss kan det å snakke fritt. Kan jatte med, si seg enig i det man kanskje er litt uenig i, bare for å unngå en klein situasjon.

 

 

I kveld har jeg hatt gode samtaler og jeg har lært noe av det. Da er det godt å ha noen som faktisk er interessert i å lytte. Jeg må få si at jeg ikke har noen venner som ikke bryr seg eller viser forståelse, bare så det er sagt. Jeg er virkelig takknemlig for at hver og en av de er i livet mitt. Gode venner vokser ikke på trær. Vennskap må dyrkes. Det må være en drivkraft fra begge sider for å få et vennskap til å lykkes. Slik er det i alle forhold.

Det må jobbes med – og det sammen.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Helt enig i det med få gode venner. Det er alt jeg trenger. Har ikke et behov for å ha mange (:
      Man må gi og ta, lytte, og snakke. De få ekte gode vennene jeg har er mer enn godt nok ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg