Jeg fikk høre at jeg kom til å bli feit.

Trening er hett og det har det egentlig vært så langt jeg har levd på denne jord, men de siste tre fire årene, har det virkelig tatt helt av. Jeg tror at det er snakk om media, fitness og populariteten med det å utdanne seg som PT som har ført til at det nå har tatt helt av. Jeg husker selv når jeg begynte å trene styrketrening, for bare fire år siden, så var det skikkelig skummelt. Men, jeg ville prøve ut det som alle andre gjorde. Det var flaut å trene med gutter rundt seg, husker jeg. Men, så løsnet det, og jeg ble trygg på øvelsene, og ikke minst – meg selv.

 

 

Først og fremst så startet jeg med styrketrening fordi jeg jobber som frisør, som er veldig tungt i seg selv. Jeg har i år jobbet 10 år i yrket, og grunnen til lite skader, er fordi jeg har trent litt hele livet.

 

Jeg husker en som spurte meg om hva jeg skulle gjøre senere når jeg sluttet å trene. Da kom jeg til å bli skikkelig feit slik som jeg holdt på å trene nå. Alle musklene mine kom til å bli til fett. Jeg kunne trøste han med en ting. Og det var at jeg aldri kom til å slutte å gi kroppen min det den trenger. Kroppen min trenger trening, og det gjør nok din også – svarte jeg. Så jeg trener for min del og min framtid. Og så klart fordi det er min største hobby. Og som bonus så har jeg ikke vinger på armene og ikke en rumpe man må virkelig prøve å finne, men som er der. Så la oss ikke vær redd for å trene hard styrketrening. Fokuser på hva du vil og hva som er viktig for deg. 

 

Hvem trener du egentlig for?

 

 

Følg meg enda tettere ved å følge linkene under.

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

 

#helse #Norge #Kropp #Hollywoodtreneren #Corneliselander #Sunn #usunn #Juni #sommerkroppen #helårskroppen #blogg #blogger #feit #Kroppspress #trondheim

-Randi Annette-

 

 

5 kommentarer
    1. Henriette Celin: Ja, vet du meg hva. Folk er så opptatt av hva andre gjør. Og det er bra det, for jeg vet det kan gå for langt for noen, slik at det blir usunt og for mye. Men, den der tok kaka.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg