Jeg er på Side3, Nettavisen.

Når jeg var på vei hjem til havgapet, tikket det inn en melding ifra min coach, Cornelis Elander. Det var gøy å se at mitt blogginnlegg vekket oppsikt. For det er alt for mange som ikke har peiling på trening og utviklingen av kroppen under trening, som uttaler seg. Jeg kan selv uttale meg, selv om jeg ikke har utdannelse innen dette, men jeg har erfaring. Og viktigste av alt, jeg kjenner min kropp bedre enn noen andre.

 

 SHAPE  * MERGEFORMAT

 

Mer om saken kan dere lese på Side3. Ha en fortsatt fin fredagskveld.

 

Følg meg enda tettere ved å følge linkene under.

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#Nettavisen  #trening  #iformmedCornelis  #Side3  #blogg  #meninger  #trene  #sk2016  #iform  #treningsbloggen  #trener  #CornelisElander

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Henriette Celin: Det er veldig gøy ja. Men, enda viktgere er det at uvitende personer ikke påstår at kroppen vil ta skade av det å trene såpass mye, for så å slutte. De bør rett og slett ikke uttale seg. 🙂 I såfall ikke påstå noe de bare har hørt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg