Kanskje du har noen tips?

Jeg greier ikke å vente lengre. Nå har jeg snappet to katter i hele helgen, og det var på tide å vise de fram her på bloggen også. Vi har koset oss med to søte små i helgen og de er ikke bare søte å se på, men de gjør utrolig mye morsomt også. De er som små barn som utforsker verden for første gang. En sko for eksempel er kjempe skummel, helt til den blir veldig morsom å leke med. De små dottene har ikke fått noe navn enda men de har helt klart hver sin personlighet. Den mørkeste maler veldig mye og er den tøffeste. Den er ikke redd og den er også veldig kosete. Den lyseste er mer skeptisk. Går veldig rolig og er mindre kosen. Men, den blir veldig kosete når den finner roen. Den er veldig skeptisk til det meste, men den underholder oss veldig.

 

Sammen høres de ut som noen hester. De løper etter hverandre og de får oss til å smelte. 

 

 

 

Nå som dere vet litt om personlighetene til disse to, så kanskje du har noen tips til navn? Vi har snakket om turbo og gråtass. Eller svarten og gråtass.

 

 

 

 

 

I skrivende stund ligger de begge å sover i pappa sitt fang. Sliten etter en aktiv dag. Jeg gleder meg veldig til jeg skal være sammen med de en hel uke. Jeg er nemlig veldig glad i dyr.

 

Hvilket dyr er du mest glad i?

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg