Du må ikke gå glipp av dette. 3 treningsvideoer.

I går så var været såpass fint at det ble gjort fint lite. Og det er jo det som er så fint med helg også, at man rett og slett gjør minst mulig. Men, når min kjæreste begynner å si at han skal finne fram manualen og vektskivene som jeg har liggende her hjemme, så kan jo ikke jeg være noe dårligere enn han. Så da hev jeg meg på jeg også. Jeg har jo såpass god fantasi så jeg klarte å få til en del øvelser med det vi hadde tilgjengelig. Denne økten var ikke snakk om en økt jeg vil kalle for å ha trent, da det ikke ble veldig mange sett, og vi hadde heller ikke nok vektskiver til at det kunne bli så veldig tungt. Uansett, vi fikk trent litt styrke.

Antrekket er jo ikke noe fint da, det vet jeg. Men, jeg ville ikke stå i bikini, så da ble det en slitt shorts som jeg fant i ei skuffe. Så beklager det.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

Fronthev og militærpress.

video:xiaoyingvideo1465657053429

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sidehev

video:xiaoyingvideo1465654490929
 
Her var det bare for å prøve. Jeg tok manualen etterpå, og den kan jeg si tok godt på. 

Enarms roing

video:xiaoyingvideo1465654580665
 
Her ligger det vektskiver inni, så denne ble også helt grei med tanke på tyngde.Her tok jeg 12 reps. Så trening kan være så mye. Det er bare fantasien som kan stoppe oss.
 
Jeg har også en konkurranse gående som du gjerne må bli med på.
 

Konkurransereglene får dere her.

 

1. Følg BRAZFIT på facebook og instagram.

2. Følg meg på instagram og min facebookside.

3. Bruk hashtag #fitmedrandiae #brazfit og tag meg i dine treningsbilder, @Randiae

4..Del konkurransen og bilder jeg legger ut på instagram som har med konkurransen her å gjøre med dine venner og følgere på facebook og / eller instagram.

 

BRAZFIT stiller med valgfritt produkt i BRAZFIT Exclusive Serien. Da har dere masse og velge mellom. For å se nærmere på de produktene, trykk her Dere finner alt ifra jakker til bodysuit, så det er bare å innstille seg på å vinneVinneren trekkes etter klokken 22.00  1.Juli .

 

Lykke til.

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #treningsklær#Blogg #Treningsblogg

 

-Randi Annette.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg