Helgen tilbringes på Frøya

Nok ei helg skal tilbringes uti havet, og jeg gleder meg veldig til å komme vekk i fra Trondheim og få snuse litt på sjøluften igjen. Det er faktisk ikke noe som helst som kan måle seg med det. Denne helgen braker det løst med en bursdagsfest og jeg gleder meg veldig til å være med på det. Det er ikke så ofte jeg skjemmer meg selv bort med en fest, så denne helgen skal jeg nyte.

 

 

Jag stod opp halv sju i dag fordi jeg ikke fikk til å sove noe lengre. Så det var i grunn helt greit, i og med at jeg ikke orket å pakke så mye i går kveld. Jeg har mer enn nok å drasse med meg, og ikke nok med det, jeg skal gå til jobb. Jeg har bare godt av en 35 minutters gåtur før jobb. Det er bare godt det, sett bort ifra den tunge bagen jeg skal ha på ryggen. Men, jeg tar det som en treningsøkt.

 

 

Angående trening, så regner jeg med at jeg får tatt med en tur på Maxtrim på Frøya også. Det bruker å bli det når jeg er der ute, men sist helg ble det et unntak. Da prioriterte jeg å se Frøya spille fotballkamp. Ikke at det ble noen seier, men jeg måtte jo støtte opp med å komme med noen gloser og gi en applaus inni mellom. 

 

Nå – frokost, jobb og reise.

 

Ha en fantastisk dag, og nyt helgen.

 

#helg #fredag #Fri #Juni #Fest #venner #Familie #trening #Helse #reise #Opplevelse #Inspirasjon #Fotball #kardio #Trening #cardio

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg