Og min nye sponsor er………..

Da kan jeg avsløre hvem som er min nye sponsor. Jeg fortalte dere at jeg hadde fått meg en sponsor som ikke hadde med trening å gjøre, men skjønnhet. Det passer meg perfekt da jeg trenger å ta vare på det ytre også. Min nye sponsor er Novus Velvære, som holder til på Lade i Trondheim.

 

Sponset innlegg.

 

Jeg sitter her å taster på tastaturet mitt med nye shellac negler. Jeg er kjempe fornøyd med resultatet og jeg gleder meg til å vise dere bildene. For øyeblikket holder jeg på å lager hjemmelagde knekkebrød, så jeg får vise dere neglene en gang før helgen. Jeg prøver en ny vri når det gjelder knekkebrødene, så dersom de blir gode, skal jeg dele oppskriften med dere.

 

Hvilken farge tror du jeg valgte på neglene?

 

 

#mote #trend #trondheim #Negler #gellelakknegler #Gellelakk #Hverdag #Accessorize #juni #sommer #Minmote #shellac

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg