Dagens.

Dagen i dag har gått i ett og jeg har først nå satt meg ned. Startet dagen med trening der jeg mikset programmene mine litt i og med at jeg ikke har trent siden lørdag. I tillegg filmet jeg en del av øvelsene, noe dere også kan se på min instagramkonto. Det vil kommer flere videoer der etter hvert. Jeg ble litt kreativ av meg, igjen. Så jeg håper dere lar dere inspirere.

 

 

Dagen i dag har virkelig slått meg rett ut. Jeg kom hjem når klokken var litt før 21.00, og da begynte jeg med husarbeid. Så måtte jeg lage meg middag og endelig fikk jeg satt meg ned for å slapp av. I morgen blir det ikke egentrening, men gruppetime. Jeg vil sove ut litt også vil jeg bli pisket rundt litt. Kjenner jeg trenger det nå. 

 

Men, nå skal jeg kose meg med litt is før det blir leggetid. Ha en fortreffelig kveld videre.

 

Oppskriften får dere her.

 

#is #saftis #sukkerfri #Zeroh #Saftis #oppskrift #Tips #sol #sommer #Juni #Blogg #foto #Hverdag#Helse #Instagram

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg